Blogi fanitusta ja yhteisö meininkiä :)



Mietin tässä juuri kuinka ihanaa on kun netistä löytyy niin paljon kivoja blogeja. Olen itsekin hurahtanut blogeihin jo muutaman vuoden ajan ja on ihanaa lukea kaikkia niitä kivoja blogeja joita täällä seurailen. Löydän MONTA uutta blogia JOKA päivä. Niitä on mahdottomasti! IHANAA! Kiitos teille. Onneksi osaan pitää itseni jotenkin kurissa sillä enhän minä nukkuisi, kävisi töissä tai saisi mitään syödyksi kun lukisin vain blogjea :) hehe Olen huomannut, että minullakin käy hurjasti katselijoita blogissani. LIITTYKÄÄ lukijoiksi. Tykkäisin. Ja kommentitkin ovat tervetulleita. Minäkin olen alkanut kommentoimaan muiden kuvia ja tekstejä yhä enemmän ja enemmän. Onhan se kiva, sillä meillä on tietynlainen "yhteisö". Palaamme niihin samoihin blogeihin yhä uudelleen ja uudelleen, niin kyllä se on kiva, että myös kirjoittajat tietävät tai kuulevat lukijoilta, että heistä pidetään. Minä ainakin pidän NIIN monesta blogista. Se on kuin olisi sata sisustuslehteä sylissä joita selailet loputtomiin! :) 

Kommentit

  1. Tulin vastavierailulle ja jäin lukijaksi. Ihana banneri! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun mukavaa :) tervetuloa :) mä jäin heti koukkuun sun blogiin <3

      Poista
  2. Luulin että liityin tähän jo mutta muistinkin näköjään väärin, no nyt olen kuitenkin lukija! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos lukijakseni liittymisestä! Tulin kattomaan mitä täältä löytyy ja jäin koukkuun, kuinkas muutenkaan :)

    Mie löysin tään blogimaailman asta vähän ennen joulua, ja ihmettelen nyt, kuin oon voinu selvitä aiemmin ilman tätä ihanaa harrastusta! Vielä kun oppisin kirjoittelemaan rennosti ja höpöttelemään niitä näitäkin siellä omassa blogissani.
    Taitaa olla alkukankeutta vaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei ja tervetuloa :) Kyllä, tämä on hullua menoa näiden blogejen kanssa :) Niin paljon ihanaa luettavaa ja mahtavia kuvia! Voi kyllä se siitä lähtee, loistavasti olet aloittanut bloggailun :) Siksi fanitan :) Hehe minäkin mietin, että miten sitä voisi elää ilman tätä kivaa harrastusta :)

      Poista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit