MondayTOsundayHOME esittely

Hei vaan ja oikein hyvää huomenta. Tämän aamuinen blogi päivitys on omistettu äidilleni. Äitini on aina ollut minulle erittäin tärkeä ja kertonut minulle kuinka ylpeä on minusta ja kuinka hän välittää. Nyt minäkin haluan näyttää kuinka ylpeä olen äidistäni. Tämä mondayTOsundayHOME blogi kuuluu äidilleni. Hän on pitkään ollut minun blogini ykkösfani ja seurannut sitä hartaasti ihaillen minun innostusta kodin sisustamiseen(jonka olen häneltä perinnyt). Hän on myös valokuvaaja(ja vaikka aina väittää ettei mikään hyvä) niin kyllä kuvat ovat aina olleet kauniita, milenkiintoisia ja mitä sitten jos "tsäkä"kuvia niinkuin hän väittää, onnistuneita kummiskin. Nyt hän on vihdoin aloittanut blogin. Ja oi miten ihana se onkaan! Kun emme asu samassa kaupungissa, saati sitten samassa maassa(perheeni asuu puolassa)niin blogin avustus on tapahtunut puhelimitse ja skypen kautta. Olemme viettäneet tunteja(äiti älä nyt suutu)blogin parissa ja olen opastanut häntä, välillä repinyt hiuksia päästä kun niin hermostuttaa. MUTTA, kaiken tämän myötä, hän on onnistunut luomaan niin ihana blogin! Ja se on kaikki hänen tekosiaan. Joten nyt ja tässä, esittelen teille mondayTOsundayHOME blogin! Nauttikaa! Lukekaa! Ja liittykää jos innostaa! Olen ykkösfani <3 
Mukavaa keskiviikkoa :)


Kommentit

  1. Olen aivan sanaton ja liikuttunut sanoistasi sinä taitava tyttöseni...kiitos sanoistasi - kannustaa minua jatkamaan blogiani, vaikka sillä ei taidakkaan toistaiseksi olla juurikaan muita lukijoita sinun lisäksesi...
    -äiti/mondaytosundayhome

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä lukijoita tulee, ja olethan huomannut että kävijöitä on ainakin ollut paljon. Näitä ihania blogeja on NIIN paljon että kestää hetki kun niitä löytää :) Eläköön blogit <3

      Poista
  2. Heippa! Ihanaa, että tulit blogiini, niin löysin tänne! Teillä on molemmilla aivan ihastuttavat blogit! Iloista päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ja TERVETULOA :) Kiitos kauheasti :) Eläköön blogit :)

      Poista
  3. Ihanaa että äidillä ja tyttärellä on yhteinen harrastus!
    Menenpä heti tutustumaan äitisi blogiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii :) Ylpeä äidistä, hienon blogin on saanut aikaan :)

      Poista
  4. Kiva, kun löysit VillaHoviin ja heti piti tulla vastavierailulle. Ihanasti kerrot äidistäsi ja teidän blogeista...tämä on ihana harrastus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! :) Kyllä se on aika herkkua kun voi jakaa rakkaan harrastuksen rakkaan ihmisen kanssa :) Tämä on upea harrastus :)

      Poista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit