Kesäpäivän herkku :)


Mansikat, kesän suurin herkku <3
Bloggailuun ei taida olla kauheasti aikaa kun on kesä ja lämmin! Koneella ei kauheati viihdy kun on ulkona kokoajan. mutta eikö sen juuri niin pidäkkin mennä. Nyt nautitaan kesästä <3 
olen käynyt koneella aina vilkaisemassa kommentteja ja vastaillut niihin, sekä seurannut teidän blogeja. Täytyyhän sitä nyt käydä kurkkimassa kaikkia kesäpuuhia :) 
Tänään ja huomenna olen vielä töissä ja sitten katoamme maanantaista perjantaihin mökille :) 

Huomenna päättyy arvonta joten vielä on hetki aikaa osallistua jos ei vielä ole ehtinyt.  Arvonnan suoritan sitten illalla :) onneksi olen jo arvontalippuja alkananut väsäämään sillä teitähän osallistuikin iso kasa :) HIENOA! Innolla alan jo suunnittelemaan uutta arvontaa :) 
Joten tästä voit vielä hypätä mukaan arvontaan <3
IHANAA VIIKONLOPPUA!
KAUNIITA KESÄPÄIVIÄ!
RENTOUTTAVIA LOMIA!


Kommentit

  1. EiKei siä se vaan osaat! Malttamattomana oon taas ootellu sun uusia päivityksiä ;)

    VastaaPoista
  2. Niimpä...Mantsikassa maistuu ja tuoksuu kesä :)

    VastaaPoista
  3. Uuuuh!
    Tuo on niin paras kesäherkku!

    PS. Piti vielä palata mainitsemaan, että nuo vahvistussanat voivat sitten joskus olla hauskoja:
    minun piti vahvistaa tämä sanoilla tautiice...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit