Ravintola Aito Helsinki














Hei taas.
Kerroinkin tuossa äitienpäivänä, että kävimme lauantai-iltana syömässä helsingissä. Ajatuksena oli, että pääsisimme yhdessä taas syömään pitkästä aikaa. Mukana olin minä, Anssi, Ella, äitini sekä pikkuveljeni Axel. Paikkana oli Ravintola Aito. 
Anssi voitti muutama kuukausi sitten Radio Nostalgian kilpailusta lahjakortin kyseiseen ravintolaan. Aika hieno  yllätys. Lahjakortti oli kolmen ruokalajin illallinen kahdelle ja saimme sen käytettyä lauantaina.
Ravintola ei ollut meille ennestään tuttu ja mielenkiinnolla suuntasimme sinne porukalla. Aito oli pieni, intiimi ja viihtyisä paikka. Henkilökunta oli aivan huippu ja ruoka oli hyvää. Illan aikana maistelimme fasaania, kuhaa ja karitsaa. Jälkiruuaksi otimme kahvit ja vanilija pannacotat.

Kaiken kaikkiaan ilta oli hyvä ja ilolla voin suositella tätä ravintolaa. Onko Ravintola Aito sinulle tuttu?

Hauskaa loppuviikkoa!!


 

Kommentit

  1. Siis voih, mitä ruokakuvia! Pitääpä paikka muistaa, kun Helsingissä pyörähtää. Keväistä fiilistä sinne ja nautinnollista tulevaa veneilykautta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :)
      No kyllä täällä jo odotellaankin veneilukautta :) kohta korkataan :)
      Mukavaa viikkoa sinne! :))

      Poista
  2. Uusi lukija ilmoittautuu! Voi mun elämän tuska... Onnistun eksymään blogeihin, joissa ihania kuvia ja mainio tunnelma, sitten huomaan kuvista Kotka! Täällä ilmoittautuu yksi ehdoton Kotka fani keski-uudeltamaalta. Jonakin päivänä mun on varmaan pakko muuttaa sinne. :) Sitä ennen mun pitää vaan keksiä millä työllistän itseni, kun juuri mun alan hommat ovat paenneet Kotkasta viime vuosina ja töiden perässä mun kotkalainen isäkin sieltä lähti tänne ruuhka suomeen.

    Neito

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moikka ja tervetuloa! Kiva kuulla että siellä on kotka fani :)
      Kotka onkin kiva paikka. Työtilanteet onkin aina vaikeita mutta kyllä tekevälle aina jotain löytyy, vai miten se meni :) hehe :)
      Kiva kun kommentoit :D

      Poista
  3. Nam, mitä kuvia!!! Valoisaa loppuviikkoa sulle kaunotar!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit