No jeans for me...!

Huomenta :)
Tässä sitten tuli "vaatetus" poustaus. Elikkäs, no jeans for me! Ja meinaan tuolla juurikin sitä, että en IKINÄ käytä farkkuja. Olen joskus teinityttönä käyttänyt, mutta sitten ne jäivät...Kaapistakaan tuskin enään yhtään paria löytyy sillä ystävät ovat vieneet jo käsistä :)
Jos olette kuvista huomanneet, minulla on aina leggareita :P Leggings and jeggings :)
Kun pukeudun tai ostan vaatteita olen kauhean tarkka mukavuuden kanssa. Aivan liiankin tarkka. Useasti kotonakin laitan vaatteet päälle, käppäilen niissä ympäri taloa, totean, että, "EI" ja riisun niukan tai tiukan hankaavan ja rutistavan vaatekappaleen johonkin pehmeään ja ihanaan. Mukavuus voittaa aina sen että olisin AIVAN MAHTAVAN näköinen. Tyydyn kivan näköiseen ja otan MAHTAVAN OLOISEN :) 
No mutta, farkun sininen voi olla niin upea väri ja näyttää niin hyvältä yhdistettynä melkein mihin tahansa väriin! Joten nämä `jeggingsit` olivat upea löytö (by mom, in helsinki h&m)!! Tuntuvat niin hyvältä jalassa, että ihan kuperkeikkoja ja kärrynpyöriä tekee mieli tehdä. Ehkä kokeilenkin. ja maksoivat alle kympin!! :O Toisetkin olisin hamstrannut, mutta eipä ollut...:( But, I will find them again! Joten tällä mukavuudella OIEKIN mukavaa päivää! :)

Kommentit

  1. Hih, pitääkin zekata heti hm online shopista josko sieltä noita ihanuusmukavuuksia olisi saatavilla ;) Sinne oli muutenkin tarkotus mennä tänään kurkkimaan..tosin homen puolelle ja tytölle syksyyn housuja katsastamaan, mutta jos noi kerran oli alle kympin ;DD !!
    Muksaa päivää muksissa vaatteissa!
    ps. Mulle kans mukavuus vaatteissa ältsin tärkeetä..siksipä suosin farkuissakin esim. harem-versioita yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin olin ihan äimänä hinnasta! :)
      Käy toki, on niin hyvät jalassa :)
      Multakin löytyy haaremifarkut, tosin ovat ihan sellaista ohutta materiaalia, eikä denimiä..öö eli siis toisin sanoen ei löydykkään :DD hah

      Poista
  2. joo, samoin itsellä, kyllä vaatteen pitää olla super mukava päällä, mielummin kun näyttää super mahtavalta :)

    VastaaPoista
  3. Oo mulla ihan sama juttu! Eipä silti mulle enään mitkään vanhat farkut oo vauvan jälkee mahtunutkaan ;) tunikat, leggarit ja löysät paidat, ihanaa ja rentoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe eipä mullakaan menisi niitä teinifarkkuja enään jalkaan :) Mut ei haittaa, leggarit on parhaat :) Ja tunikat on niin ihania ja löytyy nykyään vaikka minkälaisia niin pakkohan niitä on käyttää ;)

      Poista
  4. Näyttää kivalta! Täytyy varmaan käydä itsekin kurkkaamassa, kiitos vinkistä ;) Mun on kans mahdottoman vaikea löytää sopivia ja mukavia farkkuja, olen muutenkin pudonnut kärryiltä noiden uusien housumallejen kanssa. Miten esim. chinot eroaa jegginsseistä? :D Tietääkö joku :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vaan ja kiitos itsellesi kommentista :)
      Mutta kyllä suosittelen näitä hyväntuntuisia pöksyjä :)
      Chinot ovat sitten taas ihan housut, sellaiset(ainakin naisilla) pillityyppiset, mutta haaroista ja reisistä vähän löysemmät...Ja minun mielestä se chino nimi tulee ihan siitä chino kankaasta :)
      HEI ja korjatkaa nyt jos ihan omia höpisen :) Joskus olen chinot omistanut...Alunperin ovat miesten käytössä olleet...
      Ja nämä jeggingsit ovat sitten niinkuin housujen ja leggingsejen risteys...ilman vetoketjua ja nappeja...ja ovat myös stretch mallia :) hih

      Poista
  5. Kuvasi näyttävät hyviltä, farkuthan jo näinkin...nekin näyttävät hyviltä... :)

    VastaaPoista
  6. Hyvältä näyttää housut! Mä oo sit taas farkku ihminen, mutta tykkän myös jeggingseistä :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit