Private room sale lähestyy

 Hei vaan :) 
Vieläkin niin liikuttunut ihanista kommenteista edellisessä poustauksessa :) Kiitos! <3 
Vointi on oikein hyvä jo :))
Kyllä sitä hieman käytiin pohjalla taas, mutta ylös on noustava, eikö niin...? Piristin itseäni ideoimalla kaikkea ihanaa jouluista ja samalla sain piristyksen uudella kampauksella :) Hyvä olo tuli! Joten tiedossa on "hiusasiaa"! Mutta nyt kauniit kuvat mondaytosunday pellava tuotteista ja muistutus tulevasta PRIVATE ROOM tapahtumasta. Toivottavasti tapaamme monia teistä, jos vaan mahdollista, joten TERVETULOA! <3
Hauskaa alkanutta viikkoa! Hurjasti houkuttaisi jouluarvontakin...hmmm mietintään...






Ystäväni mun. 
Valaiset maailmaani.
Pyyhit kyyneleitäni,
kuuntelet surujani,
ja pitelet kättäni
Sinä tunnet minut parhaiten
ja minä myöskin sinut.
Mutta joskus niin läheinen,
voi olla ymmärtäväinen,
mutta aina ei kaikesta niin tietoinen.

Ystäväni mun.
Seuraat minua kaukaa.
Et minua koskea voi koskaan,
et huoliani puolestani kantaa.
Mutta sinussa on se jokin,
joka minua koskettaa.
Sanasi nuo,
jotka lähetät minulle kaukaa,
olet tuntematon kononaan, 
et ehkä kaikkea ymmärrä,
mutta sydäntäni, sinä suuresti lämmität.

- Aino-Kaisa

Kommentit

  1. Kiva kuulla että vointisi on jo hyvä.
    Hiljaa hyvä tulee :)
    Ihastuttavaa uutta viikkoa sinulle.
    Halauksin Erica

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana run!!harmittelen täällä(kiroilen), että asutaan täällä peräkylän hikijöillä..olisin niin halunnu tulla ostoksille sinne teille!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, totta, olisi ollut oikein mukava tavata sinutkin :(
      Mutta älä turhaan murehdi, ehkä vielä joskus pääset mukaan :)

      Poista
  3. Voi, miten kaunis ja koskettava runo! Mukavaa iltaa sinulle :)

    VastaaPoista
  4. Niin kauniisti kirjoitettu - kiitos, että laitoit pellavakuvat sivullesi. <3<3<3<3
    XX

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit