TERVETULOA/mondayTOsundayHOME POP-UP Shop



POP-UP SHOP
27-28.6
Pe 15-18
La 12-15
Aallokko 12 A 3/Espoo

Sydämellisesti tervetuloa tutustumaan, seurustelemaan ja viettämään hauskaa päivää.
ystävällisin terveisin: Päivi ja Aino-Kaisa 












Kuvat: Päivi Lemström



MUKAVAA VIIKKOA!!


Kommentit

  1. Mä tulen perjantaina -ihanaa nähdä teitä <3

    terkuin. Sanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun tulit!! ❤
      Vaikka ei hirveesti ehditty höpistä, porvoossa sitttten ;)

      Poista
  2. Toivottelen Teille oikein ihanaa viikonloppua sinne Espooseen, minä suuntaan Vaasaan :)

    VastaaPoista
  3. Pöh, viimeksi olin hukassa ja nyt mä olen töissä! :( Ihanaa Pop-Uppia!! ❤

    VastaaPoista
  4. Voi kiitos! No sitten kaupalle käymään :))

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit