Äidin pieni poika-kuvaukset ❤




Heissan! Olen ottanut tavaksi sen, että päivittäisimme myös omia perhekuvia aina silloin tällöin.
Joka vuosi otamme yhteiset kuvat koko perheestä, kuvaan tietysti paljon lapsia ja toisinaan on kiva ottaa kuvat myös ihan itsestään.

Kuvaan niin paljon asiakkaita ja heidän ihania perheitä, joten olisihan se ihan hölmöä jos emme tallentaisia niitä omiakin hetkiä aina silloin tällöin.


Tässä siis muutamia tuoreita kuvia minusta sekä tuosta meidän pienestä Edvinistä.




Edvin on aika helppo kuvattava. Onko hän siis tottuneesti kuvauksellinen vai muuten vain lahjakas poseeraamaan, sitä en tiedä, mutta Edvinin kuvaaminen on aina yhtä helppoa ja hän aika lailla itse ohjaa kuvauksissa.
Minun kuvaaminen ei taas ole helppoa. Mutta olen hyvin tyytyväinen näihin, sillä niissä on aitoa iloa ja ehkä siksi kuvat ovatkin onnistuneita.



Viihdyn yleensä mielummin kameran toisella puolella, mutta joskus on kiva saada itsestään myös niitä onnistuneita otoksia. Äitini on lahjakas kuvaaja ja hän mm. on onnistinut saamaan minusta hyviä kuvia. Minulla on myös hyvä ystävä, Aija Widemark, joka on taitava kuvaaja ja hän on tallentanut meidän perheessä mm. odotuskuviani sekä ristiäiskuvat.
Odotuskuvani ovat ihania ja olen niin onnellinen, että pyysin ystäväni kuvaamaan ne, sillä ne ovat upeita muistoja.

Olen niitä ihmisiä joka nauttii visuaalisista muistoista ja minulle kuvat ovat erittäin tärkeitä.


Viimeisenä vielä kuva mummista ja Edvinistä. Mummi on pikku Edulle hyvin rakas. Oikea idoli 


P.s. kiitos kaikille arvontaan osallistuneille. Voittaja on arvottu, Teija, ja olen ilmoittanut hänelle voitosta sähköpostitse. Mukavaa viikkoa!! 

Kommentit

  1. Ihania kuvia! Meillä otettiin ensimmäinen "virallinen" perhekuva vasta siinä vaiheessa kun nuorimmainen oli kolme vuotta ja vanhin seitsemän. Ja itse rakastan siis kuvata. Olisikin jo aika jälleen raahata kaikki yhteensopivissa vaatteissa jonnekin heinäpellolle seisomaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhteiset kuvat ovat kyllä tärkeitä, niihin on mukava joskus palata. :) Heinäåelto kuulostaa kivalta :)

      Poista
  2. Ihastuttavat kuvat! Mielestäni pikku Edvinissä on paljon samaa näköä äitisi kanssa.
    Onnea ihanan arvonnan voittajalle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Olemme kuulleet tätä joskus ennenkin, voi olla siis, että sitä samaa näköä tosiaan löytyy. Itse ei vain kaikkea näe :)

      Poista

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit