Perhekuvat


Perhekuvien ottaminen meidän perheessä on aika usein ollut vähän haastavaa.
Mutta totesimme taas jälleen kerran, että meidän perhekuvat ovat aina tällaisia joten eikö se ole ihan hyvä niin.
Noh, jokainen ottaa niitä oman näköisiä kuvia.


Täällä blogin puolella on ollut hiljaista. Hyvin hiljaista, sillä minulla ei oikein ole ollut inspiraatiota, sekä häiden jälkeen minulla ei ole ollut aikaa blogille.

Häiden jälkeen lähdimme heti reissuun, ja siitä on tulossa oma päivityskin, kunhan saan sen valmiiksi.

Nyt viikot ovat vierähtäneet töiden ja arjen parissa. Koulu ja päiväkoti alkoivat taas ja kaikki aika jota minulla jää töiden jälkeen tulee vietettyä perheen kanssa.



Toissa viikonloppuna kävimme Espoossa vanhempieni luona. Paikalla oli kaikki sisarukset puolisoineen. Meiltä mukaan lähti vain Edvin, sillä Ella jäi kotiin vahtimaan koiria.



Ihan alussa minulla oli kamera kädessä hetken, sillä halusin, että otamme muutamat kuvat meistä sisaruksista. Loppuilta menikin ilman kameraa ja nautimme vain yhdessäolosta.

Näiden kanssa yhteisen kuvan ottaminen on lähes mahdotonta, mutta kylläpä oli taas hauskaa. Ja nyt kun näitä kuvia katsoo nin muistan kuinka naurettiin vatsa kippurassa!




Juttelimme, nauroimme ja pelasimme hauskaa peliä yömyöhään.


Mulla on kyllä ihan mahtava perhe! Ja ihan mahtavan hullu!
Olemme ehkä kovaäänisiä, tempperamenttisiä, mutta aina meillä on hauskaa ja sopiva seköpäisyys on ihan tervettä.







IHANAA VIIKONLOPPUA!!



Kommentit

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Suositut tekstit